Follow me on Twitter RSS FEED

Selamat tahun baru 2013

Kategori
Happy new year .. friend.. :)



Apa khabar semua..:)
Harap tahun baru mendatang  ini akan diceriakan oleh adventure2 baru, azam baru dan bini baru.. eih..:D... belum belum boleh cerita..:) jadi harap bersabar ..

So expectation tahun nie.. header baru lah macam biasa.. no more kanak2 ribena header.. hahaha..
Tahun nie mungkin akan ada lebih banyak gambar-gambar berwarna-warni, cerita-cerita hot(bukan cerita tipu sangat nak cari glamer ok! :p) .

Benda yang negatif tak baik elok kita tinggalkan, cari perkara positif yang membawa kebaikan.. Kalau aku tak sibuk busy berkerja keras mencari nafkah maka adalah entry baru kat sini. Mungkin juga masa untuk dibuang bersosial...  bermain bola, bowling , skuash, renang ke, main golf ke, nonton wayang gambar ke dan lain-lain perkara..

Tahun nie , mungkin banyak perubahan mendadak akan berlaku dalam hidup. Mungkin jadi jutawan trillion air ke saper tahu erk.. itu rezeki masing-masing yang dah ditentukan Allah taala.

Dan satu aku perkara yang amat aku tak suka adalah perkara fitnah. Kalau ada yang rasa berdendam dengan aku tue, cubalah bawak bertaubat dan jangan suka jangan cakap tinggi melangit, sesungguhnya Allah S.W.T tak suka orang yang takbur, riak cakap besar, sombong suka menindas orang lain. Amin moga dijauhkan sangat2 aku dari orang-orang macam nie .. amin..

p/s  hanya masa dan takdir yang akan menentukan segala.. ♥ :)
p/s2 jangan terkejut tahun nie kalau nampak saya kurus macam orang afrika kelaparan..:D








0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Badge